Çocukluk Arkadaşımla Çadırda Birbirimizi Isıttık

Posted under Gerçek Seks On By admin

Küçüklüğümde sıcak, samimi bir mahallede oturuyordum ve mahallemde benimle yaşıt bir dostum vardı. Oldukca yakın arkadaştık ikimizde 12 yaşına kadar aynı yerde büyüdük diyebilirim. Ondan sonra biz oradan taşındık ve tekrar onu görmedim. Ortalama 20 yıl sonrasında beni toplumsal medyadan ekledi ve koca adam olmuş doğal ki ben de işimde gücümde düzgüsel bir adam olarak hayatımı devaam ettiriyordum. Açıkça söylemem gerekiyor ki o güne kadar hiçbir erkekle cinsellik yaşamamıştım şu demek oluyor ki gay bir ilişki içine asla girmemiştim fakat erkeklere devamlı ilgim vardı fakat buna hiçbir vakit cesaret edip uygulamaya koyamamıştım. Bununla beraber hanımlarla da cinsellik yaşayan biriyim şu demek oluyor ki biseksüelim hem erkeklerden hem de kadınlardan hoşlanabiliyorum. Fakat söylediğim şeklinde asla erkeklerle cinsellik yaşamadım.
Her her neyse bu arkadaşın beni ekledi ve biz yeniden konuşmaya başladık hemen sonra görüşebileceğimizi söylemiş oldu ben de kabul ettim, iş çıkışı bir kahve içmek istedi bir yerde oturduk ve birazcık söyleşi ettik çocukluğumuzdan konuştuk. Arkadaşımın hal hareketlerinden gay bulunduğunu anladım hanım şeklinde hareketler içerisindeydi fakat ben söylediğim şeklinde o şekilde bir şey düşünmüyordum daha sonradan kamp yaptığını ve ormanlarda kaldığını söylemiş oldu. Birlikte de yapabileceğimizi söylemiş oldu ben de iş hayatında oldukca stresli günler geçiriyordum ve oldukca isterim dedim. Hafta sonu kamp için ayarlamalar halletmeye başladık ve kamp için artık hazırdık.
Hafta sonu geldi ve biz buluştuk ve kamp yapacağımız yere gittik çantalar sırtımızda devasa bir çadır kurduk. Benim daha ilkin asla kamp deneyimim olmadığı için o tüm her şeyi o üstüne alıyordu. Yalnız çadırı kurmaya yardım ettim, arkadaşımdan hiçbir rahatsız edici yada değişik hareket görmedim. Yalnız hal ve hareketleri hanım gibiydi. Her her neyse, ormanda birazcık yürüyüşe çıktık, havadan sudan konuştuk hemen sonra gece oldu, yemeklerimizi yedik ve çadırımızın içine girdik. Ben uyku tulumunun içine girerek uyku pozisyonu aldım, dostum da aynı şekilde yapmış oldu ve bir süre sonrasında uykuya dalmışım. Yanımda bir ısı hissettim ve gözlerimi açtım, gecenin bir yarısıydı arkadaşımın bana baktığını gördüm, nefesi nefesimdeydi, açıkçası birazcık korktum ve birden ne oluyor diye sormuş oldum.
Oldukca azdığını, onu becerip beceremeyeceğimi sordu, bu şekilde bir cevabı asla beklemiyordum, ne yapacağımı şaşırdım şundan dolayı daha ilkin hiçbir erkekle cinsellik yaşamamıştım. Evet, hanımlarla anal seksi birkaç kez deneyimlemiştim fakat bir erkekle bunu iyi mi yapacaktım bilmiyordum. Bu şekilde bir şeyin olamayacağını ona söyledim fakat beni aslına bakarsanız buraya onun için getirdiğini, görünce oldukca hoşlandığını hatta âşık bulunduğunu söylemiş oldu. Aslına bakarsak bunların hepsinin bir plan bulunduğunu o an anladım, kendimi birazcık değişik hissettim fakat birden ben de azmaya başladım şundan dolayı dostum bunun için oldukca uğraşmıştı beni hakkaten arzuluyordu ve onu becermem için neredeyse yalvarıyordu.
Daha sonradan tamam dedim fakat beni birazcık azdırması gerekiyordu. Merak etme bu iş ben de dedi ve derhal pantolonumu çıkarmaya başladı. Gecenin bir yarısı olduğundan üşümeye başladım fakat derhal eğilerek erkekliğimi yalamaya başladı. Daha ilkin onlarca hanımla beraberlik yaşamıştım ve oral cinsellik yaptırmıştım fakat böylesine keyif almamıştım, bu işi hakkaten oldukca iyi biliyordu. Büyük bir aşkla erkekliğimi yalıyor ve hemen sonra kalkıp dudaklarımı öpüyordu. İçinde olduğum duruma inanamıyordum resmen bir erkekle sevişiyordum, fakat anı yaşamam gerektiğine ve kendimi bu zevkli ana bırakmaya karar verdim. Gözlerimi kapattım ve bu keyifli anlardan tat almaya başladım. Dostum öylesine iyi bir halde oral yapıyordu ki oldukca kısa bir süre içinde suratına boşaldım.
Açıkçası birazcık utangaç oldum şundan dolayı daha ilkin asla bu kadar kısa bir süre içinde bu tarz bir olay başıma gelmemişti. Asla mühim olmadığını söylemiş oldu ve dudaklarımı öptü. Hakikaten oldukca anlayışlıydı, kız arkadaşlarımdan görmediğim kadar anlayışlı ve sevgi doluydu. Birkaç dakika daha bekledik ve ben birazcık dinlendikten sonrasında yeniden eğildi ve bana oral halletmeye başladı. Artık iyice azmıştım kendimi hazır hissediyordum ben de onun pantolonunu çıkardım ve önümde domalttım, oldukca güzel küçücük, sert ve diri kalçaları vardı, kız kalçasından bile daha güzeldi hiçbir şekilde tüy yoktu. İlk ilkin onun bir karı şeklinde hayal ettim hemen sonra aslen bu şekilde bir şeye gerek bile olmadığını düşündüm şundan dolayı ben onla olmaktan keyif alıyordum. Bisexuel biriydim artık bunu kabul etmeliydim gözlerimi açtım ve arkadaşımın deliğine girmeye başladım.
Bu daracık delik inanılmaz haz verdi ve git geller halletmeye başladıkça inliyordu, ben de onun inlemeleriyle kendimden geçiyordum. Aslına bakarsan çevrede bizlerden başka asla kimse yoktu asla kasmamıza gerek yoktu, ikimiz de yüksek sesle inleye inleye keyif alıyorduk. Daha ilkin hiçbir ilişkimde bu kadar keyif almamıştım şundan dolayı hiçbir kızın vajinası bu kadar dar değildi. Orada becerirken o altımda inliyordu. Derhal başını kaldırdım ve dudaklarına alev ateş bir öpücük kondurdum. Ondan kesinlikle tiksinmiyordum ve hatta devamlı olarak onu bu şekilde becereceğimi söyledim. Oldukca mutlu oldu ve benim şeklinde bir sikiciyi hayatında istediğini söylemiş oldu. Bu şekilde bir kaç dakika süresince onu becerdim daha sonradan ben uzandım ve onu kucağıma aldım arkası dönük şekilde analından içeri girdim onu kucağımda hoplatıyor ve git geller yapıyordum. Dostum ise inim inim inliyordu onu şekilde de 5 dakika daha becerdim.
O anda boşalmamın aslen ne kadar iyi bulunduğunu düşündüm şundan dolayı böylece onun tadına doya doya varmıştım. Ondan sonra dayanamadım ve penisimi kalçasından çıkararak dışarı boşaldım. Öyleki bir titredim ki daha evvelde asla böylesine bir boşalma yaşamamıştım. İliklerime kadar bunu hissetmiştim bunu arkadaşıma da söyledim. Onu derhal kucağıma alarak dudaklarına alev ateş şekilde öptüm. O da gülümsüyor ve ne vakit istersem onu becereceğimi söylüyordu aslına bakarsanız yalnız başına yaşıyordu daha sonradan o gece bir kez daha beraberlik yaşadık fakat kamp bizi oldukca yormuştu ve ertesi gün evlere dönmemiz gerekiyordu.
Benim aklım onda kalmıştı ona kesinlikle doymamıştım. Derhal o gece eve döndükten sonrasında bir duş aldım ve evine gittim. Kapıda beni görünce oldukca şaşırdı derhal dudaklarına yapıştım ve onu yatak odasına bir hışımla çekerek onu orada bir kere daha becerdim. Artık hayatımda kız dost istemiyordum hep arkadaşımı becermek istiyordum şundan dolayı bu daracık anal deliği bana oldukca keyif veriyordu. Aslına bakarsan kızlara bakılırsa oldukca daha anlayışlı ve sevgi doluydu. Onu becerirken kendimden geçiyor ve asla tiksinmiyordum fakat yaptığım iş bittikten sonrasında birazcık pişmanlık hissediyordum.
Lezbiyen cinsellik Bana çocukluk arkadaşı olduğumuzu unutmamı, sanki şu anda tanışmışız şeklinde bir davranmamı istediğini söylemiş oldu, ben de kabul ettim ve hafızamdan çocukluk arkadaşlığını sildim. Ondan sonra neredeyse her gün evine gitmeye başladım şundan dolayı söylediğim şeklinde ona doymuyordum devamlı olarak onu becermek istiyordum. İşte bile aklım onu becerme fikrindeydi. Her akşam onu ziyaret ediyorum ve sürekli olarak analının tadına bakıyorum, sanırım daha uzun vakit onun sikicisi olarak kalacağım.